سلام خدمت تمامی قرآنی ها وقرآن دوستان گرامی وعزیز

ان شاالله در سایه قرآن زندگی پر برکتی داشته باشید

درباره کتاب هدایت چیز های زیادی شنیدید منظورم همین قران خودمان است که خوشبختانه همه جا هست توی گوشی رایانه گوشه خونه و...  اما اونجایی که باید باشه نیست بله منظورم  گوشه قلبمونه

(یه سوال گوشه قلبمون چیه؟)

اینجا می خوام دعوت کنم شما را به همکاری جهت اعتلای فرهنگ قرآنی (یکم قلنبه شد)

چکار کنیم          کار سختی نیست

اینه

1)اول خودم (من و شما)= باخودم عهد می کنم روزی یک کار قرآنی انجام دهم حتی شده یک آیه بخوانم

2) اگر گروه قرآنی در شبکه های اجتماعی میشناسید (البته فعال و مفید)اینجا معرفی کنید تا دیگران هم بهره ببرند  (لینک آن را در بخش نظرات قرار دهید)

3)خود را ملزم میکنم هر روز یک مطلب قرآنی به دیگران هدیه کنم

4) شما بگو

ای که دستت میرسد کاری بکن

در ضمن اگر نظر بدید خوشحالم میکنید و به من انگیزه می دهید